Monday, June 25, 2007

Rezeki ke 4

Hari jumaat lepas aku nekad pi beli pregnency test.Padahal baru lambat 6 hari. Balik rumah tak sabar nak test, terkejut dan rasa terkedu jugak bila line ke2 jelas kelihatan. Pada mulanya aku malas nak bagitahu hubby tapi bila aku bagitahu dia kata aku main-main so aku senyaplah jelah....Rupa-rupanya dia selongkar tong sampah dlm bilik air tapi jumpa kotak aje..and at last dia jumpa.Keluar-keluar bilik air aje tersenyum2 dan ucap tahniah pada aku kononya...
Apa-apapun aku dan hubby perlu rasa happy sesangat coz ada orang nak anak tapi susah dapat tapi kami Alhamdulillah.So...hubby aku cakap tangguh dululah apa-apa plan nak beli kereta baru ke atau apa-apa yang baru, simpan duit untuk sambut orang baru tahun depan.Hopefully dapat baby boy lagi.


pregnancy calendar

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails