Sunday, October 30, 2011

Wong Solo Seksyen 7

Dapat call dari Abang Inal.Dia ajak kami sekeluarga datang rumah, ada kenduri katanya.Rasa tak patut pulak kalau aku tak pergi tapi kami dah plan nak makan tengah hari di Wong Solo so kami tangguhkan ke makan petang.

Untung gak aku pergi kenduri ni sebab ada satu lauk kegemaran aku.....Sedap...nak buat kat rumah memang husband dan anak2 tak makan."Masak tempoyak Udang".Dulu-dulu mak suka buat tempoyak udang ni dan korang tahu aku sempat berangan masa nengok Master Chef. Tajuk tugasan diaorang kali ni ialah Sajian masa kanak-kanak.Kalau aku masuk sure aku masak lauk tempoyak udang ataupun cekodok goreng cicah sambal bilis mak aku.Huuhhh sedapnya..Dalam masa yang sama terpk gak apalah masakan aku nanti yang akan jadi kesukaan anak2...he..he...

Petang baru kami terjah Wong Solo kat seksyen 7.Nak gi makan malam macam leceh je.Aku rasa makan kat sini memang sedap dan yang paling best sambal cili dan sambal kicap...Ahh...Kenyang..Dah tak de istilah diet2.







No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails