Tuesday, October 18, 2011

Singgah di Tupai2 KL

Voucher Sogo tamat 31 oct so aku gagahkanlah diri menapak kesana dan kebetulan turn balik gombak.Sebenarnya tak tahu nak beli apa dengan voucher2 tu.Kira banyaklah jugak.
Pk punya pk so teringat kat kakak.Berapa kali dah dia merungut baju tidur dia dah pendek2.

Cari punya cari dapatlah 4 pasang dan yang surprisenya baju tidur dia yang paling murahpun RM20.Hai.. barang2 semuanya dah naik harga dan teringat aku kat baju2 tidur kakak yang aku beli dulu2 yang beharga RM5 hinggit aje.

Masih aku ingat lagi kawan-kawan tegur baju kakak beli kat mana..mesti mahal...tapi padahal baju tu.....tapi itulah keistimewaan kakak, pakai baju apapun nampak cantik n comel dan kawan2 aku gelarkan dia snow white.Itu dululahkan...sekarang ni cantik gak tapi snow white tu dah tak delah...

Berbalik pada kisah Sogo baliklahkan..lepas beli adiah untuk su and ira kitaorangpun bergerak nak cari tempat makan.Mula-mula tu nak gi INSAF je tapi tak jadi teringat yang insaf kena tutup atas sebab2 kebersihan.Eeee.....sekarang baru rasa Eeee dah banyak aku telan sebelum nie.

Kami bergerak ke Tupai2 KL.Ingatkan ari ahad ada buffet makan tengah hari ghupanya ala carte je.Buffet tengah hari ni ok gak dari buffet steamboat..ataupun aku ni bukannya pengemar steamboat, itu yang dok compare..bagi aku sedap tak sedap tu depend pada selera masing2.

Kat tupai2 ni aku order mee udang and hot plate special tupai2..dan...rasanya tak memenuhi selera aku kot.Tapi air laici dragon fruit memang sedap..Ok kalau korang gi sana tak yahlah order yang dikatakan special tu yea.....





No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails