Friday, December 10, 2010

Bayu Beach Resort



3 minggu berturut2 bawak bebudak jejalan, best memanglah best tapi penat gak melayan kerenah diaorang ni. Minggu lepas kami berkesempatan ke Bayu Beach Resort PD. Aku rasa PD memang jadi destinasi favorite bawak anak-anak cuti sekolah, antaranya dekat dengan KL so taklah penat sangat travel. Aku tengok semua hotel banyak kete parking, patutlah last week kawan aku nak booking hotel kat PD semuanya fully booked.

Hari sabtu tu dari pagi hujan je tapi sib baik petang tu tak ujan so sempatlah melayan diaorang mandi kolam dan laut.Akupun sama2 terjun maklumlah dah lama rasanya tak mandi laut ni. Selalunya diaorang tak suka sangat laut tapi bila ramai2 mandi ok gak.Teringat masa aku kecik2 dulu gi PD ngan cousin2 tapi kitaorang gi hari, tak tidur pun.Sempat gaklah aku tenggelam sekejap dlm laut tapi umur masih panjang lagi..

Aktiviti kat sana seperti biasalah lepas mandi makan..lepas mandi makan...so..aku dah tak diet2 lagilah..semuanya main hentam je. Ahad malam kami terpaksa balik gak coz anak2 aku ada program tahfiz masa cuti sekolah ni.Tinggal family k.nana kat sana coz dia dah booking 3 hari 2 malam.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails