Monday, November 9, 2009

MAP Training for Fatin 7/11-8/11/09

Husband sibuk suruh cari kem motivasi yg sesuai untuk anak sulung kami.Dah besar dah..budak-budak sekarang rasanya advance dari segi percakapan dan perkembangan diorang tapi..bagi aku jika dibandingkan zaman aku kecik-kecik dulu sebenarnya lagi banyak benda yang aku belajar.Ialah dulu rasanya kalau emak cakap tu mesti kena ikut walaupun kekadang tu jiwa memberontak tapi still follow lagi dan sampai sekarang masih ingat nasihat emak hingga jadi bekalan sampai aku dah jadi emak sekarang ni..
Cari-punya cari and dalam radio ikim pun ada siarkan MAP Training ni so dengar feedback dari orang yang dah mengikuti program ni semuanya ok so aku daftarlah Fatin Syatirah..Bayarannya $300 mungkin orang kata mahal dan bagi aku mungkin ilmu-ilmu yang bakal diterapkan kat anak aku ni tak ternilai dengan harga bayaran tu...Husband akupun ada cakap selagi kita hidup ni memang dah jadi tanggungjawab kita untuk berikan yang terbaik untuk anak2.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails