Monday, January 30, 2012

Staff Get Together

"RETRO"...aLAMAK ada temalah pulak...tapi oklah sebelum ni asyik nengok gambo kawan2 kerja kat tempat lain memang meriah kalau annual dinner tu, macam-macam tema ada.Tak sangka akhirnya setelah 13 tahun bekerja baru dapat merasa.

Mula-mula tukan aku tak terpkpun apa2, pakai je t-shirt hijau yang di bagi tapi ada kawan terdekat aku tu  asyik mengoogle baju-baju retro dan ada sorang tu siap nak sewa lagi costume retro. Ini macam tak leh jadi ni takkan aku satu bendapun tak ada....


Kebetulan pergi MyDin beli barang2 dapur so sempat tergrab spek mata yang besar2 tu.RM10 aje bolehlahkan.Topi pulak terjumpa masa gi kedai RM5 so oklah untuk suka-suka. Tup-tup korang tahu kawan aku yg 2 orang tu pakai  t-shirt ijau aje...

Habis program dalam pukul 4.00pm dan aku bernasib baik dapat voucher KFC yang bernilai RM20.Rupa-rupanyakan ada yang datang tapi tak dapat hadiah apa-apa dan ada pulak yang baru masuk kerja sebulan dah dapat hadiah utama TV LCD.....itu namanya rezekikan...  





No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails