Tuesday, January 25, 2011

Selesa Hillhomes Resort, Bukit Tinggi


Mula2 dapat email kena gi Selesa Hillhome Resort Bukit Tinggi ni :

Date
:
21&22 January 2011 (Friday&Saturday)
Venue
:
Selesa Hillhomes Resort, Bukit Tinggi


28750 Bentong, Pahang Darul Makmur
Agenda
:
As per agenda attached

Macam2 perasaan aku rasa..pertamanya..tengoklah tarikh tu..Friday Ok lagi, tapi Saturday tu....
Masa bersama keluarga terpaksa aku korbankan.Memanglah bukan selalu tapi beratnya hati..banyak aktiviti rumah yang aku nak buat.Bila pk punye pk pergi jelah....




Ghupa2nya,bila sampai sana je semua perasaan malas aku hilang...betapa best nye kat sana..he..he...
Yang paling best tu bab makan...dan satu lagi bab jatuh2 dlm hutan...betapa rasanya dah tua dan dah gemuk aku ni dibandingkan dedulu masa kat U gi camping..dah x larat rasanye....

Korang tahu sebelum2 ni ada gak member2 cite tempat ni keras tapi memang keraslah, malam tu lepas balik kelas dlm kul 11 mlm, aku rasa ada org ikut aku dari belakang. Aku siap cakap dlm ati..ko jangan ikut aku masuk umah..Mlm tu aku memang susah tidor.Memula aku tak citelah kisah aku pada sesiapa..ialah mungkin aku sorang je yg lemah semangat agaknya tapi ada kawan aku lagi sorang kena gak. Dia tidor sorang2, lepas tu dia rasa cam ada org usik dia dan otomatik dia tolak benda tu n dengar benda tu jatuh. Diapun cuba beranikan diri nak nengok apa benda yang jatuh..tapi x de apa2pun.Hee...korang cuba pk benda apakah itu?? Hanya Allah je yang tahu...

1 comment:

AziE said...

Berbaloi kan pergi...dengan kenyangnya...dengan sakitnya...hehehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails