Monday, September 6, 2010

Akhirnya...

Tercapai jugak impian warga kerja dioffice aku nak dapat bonus.Macam-macam cerita sebelum dapat bonus ni.Aku sendiripun tak faham kenapalah susah sangat nak bagi bonus padahal duit dah ada.Setiap kali nak run bonus mesti ada problem.

Problem kali ni tak settlepun tapi nasib baik melibatkan 3 orang je so end up dengan bayar manual untuk 3  orang ni tapi sempat jugaklah aku nengok GMHR marah-marah..ialah boslah katakan, nak marah dengan siapa lagi kalau bukan dengan anak buah.

Hari sabtu tu dengan tak tengokpun amount dlm bank tapi dalam otak ni macam-macam nak beli,Kebetulan ada sale crocs kat Ikano so apa lagi dapatlah budak2 dan bapaknya sekali kasut raya. Mehlah jamu mata nengok kasut anak-anak aku...





Mana kasut aku?? Husband aku dah belikan awal-awal lagi....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails