Monday, July 12, 2010

Aksi-Aksi Paint ball

Selama ni dok dengar game paint ball tapi tak pernah plak terlintas dihati nak main game ni.Alih-alih kelab sukan office adakan acara paint ball so apa  lagi budak2 IT pun daftar nama aku.Kebetulan dalam IT ada 2 orang je perempuan so aku masuk jelah sekadar suka-sukalah katakan.

Selepas dengar taklimat,kaki dan perut dah rasa gementar, ialah tak pernah tengokpun orang main tapi dalam hati tu siap baca-baca doa sebenarnya.

First game memang kumpulan aku yang akan berperang "Virus Attack".Memang nasib aku tak baik baru nak main je dah kena tembak.Sakitnya Allah je yang tahu.Rasa kulit perit tapi memang yepun adalah sebesar tapak tangan lebamnya.

Seronok memang seronok tapi bagi akulah inilah kali pertama dan terakhir aku main paint ball agaknya.

2 comments:

Yati-M said...

salllllll...mcm tak percaya aku.. tengok ko jadik combat hahahahha.... aku pon tak pernah main.. asik ngelat jek time org ajak heheh...sakit tau!

isal said...

tak yah mainlah nanti tak leh jadi model...ada parut..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails