Sunday, November 11, 2012

Skyfall 007

First time menonton wayang berdua,selalunya ditemani anak-anak.Kalakar gaklah masa bercinta tak terpergipun, mungkin saat bercinta tak cukup masa, asyik nak dengar suara and pandang muka aje kalau gi menonton rasa rugilah plakkan.Haa..haa..yea ke teori aku ni..aku rasa tak apply kat orang lain kot coz banyak pasangan habiskan masa menonton bersama-sama.

Cerita Skyfall ni sama je macam cerita2 investigation dan cerita aksi2 yang lain cuma bagi aku bunyi2 dan permandangan yang cantik-cantik terutamanya kat Scotland tu yang menarik.Lagi satu yang paling menarik ialah angka 007 tu.Entah kenapa sepanjang hidup aku angka tu sentiasa hadir.Ada apa-apa keistimewaan ke atau hanya satu kebetulan...hanya Allah saya mengetahui apa yang tersiratkan.





No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails